"It is inaccurate to say that I hate everything. I am strongly in favor of common sense, common honesty, and common decency. This makes me forever ineligible for public office."

(CG) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
(översättning: hej allihop, jag har påsklov denna veckan så jag är hemma^^ *lyx*)

I WILLLLLL KIWLLLLLL UUUUU AAAAALLLLL!!!
(översätning: Jag har ett bildprojekt där jag ska leta upp en bild att måla av på nätet, så jag sitter och försöker att hitta något på photobucket)

*Osammanhängande vrål-och-fräsningar*
(översättning: men vad jag än söker på så dyker det bara upp en JÄVLA MASSA FÖRBANNADE SKITBILDER PÅ MARY-SUES OCH OC'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAHHHHH!!!)

Morrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......
(översättning: se själva....)

Sökord: Uchiha.

Resultat (det finns några vettiga bilder i resultatet också, men mestadels bilder av typen som följer):




Och sen finns det typ 6 miljarder bilder på sasuke när han är typ 7, vilket ju är PRECIS vad jag letade efter, tack internet....
ÄR DET NÅGON MER ÄN JAG SOM SER ETT PROBLEM HÄR???!!!!!
de jävlarna förstör ju allting!!!
"Åh, titta här, jag färgar Sakuras hår blått och så kallar jag henne för "starshine"!! och hon är en helt fantastisk person som alla älskar och som är SUPERSTARK!!! och jag har inte läst tillräckligt långt i serien för att veta att Itachi är god än så jag berättar lååånga historier om hur jag slår honom och Sasuke älskar miiiigg... öhhh henne... *hjärtan i ögonen* nämnde jag att hon egentligen är en synonym för vem jag vill vara? hhihihihihii!!!"

JAG MENAR TITTA PÅ DET HÄR!!!:


Detta kära vänner är en (inte allllsss korrigerad) bild av Sasori och... håll i er nu... Uchiha AZUKA, som förresten är en återkommande figur på photobucket. någon stackars människa utan liv sitter alltså och gör de här JÄVLA bilderna BARA för att störa alla andra i hela världen!!!! Fuck you säger jag bara, jag hoppas att du dör av egotrippad självupptagenhet och ingen kommer på din begravning...

/CG


Kommentarer
Postat av: Faara

Nu tar du ett stort andetag och går och lägger dig igen. Bildskiten kan du göra imorgon. Sov, ät choklad och var allmänt bäst som du brukar^^

P.S. Min mobil är trasig. Skicka dina nummer så blir jag glad^^.

Love you

//Faara

2010-03-30 @ 09:25:07
Postat av: Faara

Har kollat in några av bilderna.... DE ÄR JU FÖR FAN SLÄKT!!! Hur kan hon?!! Äckliga människa!!!!

2010-03-30 @ 09:29:45
Postat av: CG

ang. släktgrejen så är det så att klaner har en förmåga att gifta sig med varandra. faktum är att svenskar lagligen får gifta sig med sina kusiner(y) (den du, io, ska du satsa på stockholmarna?^^)

2010-03-30 @ 15:51:52
Postat av: CG

DOCK måste jag säga: märkte du att hon har ihop det med nästan alla i hela serien? O.o

2010-03-30 @ 16:16:27
Postat av: Faara

Ja... det gjorde jag. Det är inte bara äckligt utan hon är också en slampa... (Och nu har jag blivit den sexist jag lovade mig själv att aldrig bli... Men hon är en Mary-Sue så det gills inte xP)

2010-04-01 @ 21:21:53
Postat av: CG

Sexism räknas alltid, men jag är böjd att hålla med dig. Fast i ärlighetens namn, du kanske överreagerar på det här?o.O jag blev mest upprörd för att de är ÖVERALLT...

2010-04-02 @ 13:15:06
Postat av: Faara

De förökar sig!!!

2010-04-03 @ 11:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0