"Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye."

Den som kan gissa vem som kläckt ur sig ovanstående (mycket korrekta) citat, får av mig en guldstjärna att sätta på sitt mattehäfte(y) (UTAN att söka upp det på nätet, jag nämner inga namn Sara, jag kommer att veta om ni har gjort det!!! det skall vara egna gissningar!!)

I alla fall så ska ni få tre fina ledtrådar :)

1. Egooo..... 


2.


3.



good luck.

men men, över till det riktiga inlägget. Jag är numera 17 vårar fyllda (hurra för mig) Melodifestivalen sög mer än vanligt i år ("Jag vill om du vågaar.... lalala...") och slutligen så är jag asförkyld. och när jag säger det så menar inte jag lite snuvig, jag menar "åh herregud jag har aldrig varit så här sjuk i hela mitt liv(låtsas vi)" -sjuk

Och som alltid när jag är sjuk så går jag tillbaka till mitt ursprungsstadie som människa (samma som jag gör på mornarna när någon väcker mig...) Typ såhär:


Så om ni undrar varför jag kanske inte svarar på sms och annat kan det vara så att jag är för tekniskt inkompetent eller pisseförbannad för att ha kapaciteten... nåja gonatt på er allihop.

/CG

 


Kommentarer
Postat av: Faara

Homer Simpsson eller Miss Piggy?

2010-03-17 @ 21:00:19
Postat av: ioio

vi fick ju alternativ! Legally Blonde såklart! (y)

2010-03-17 @ 21:03:29
Postat av: CG

Du sökte på nätet Sara(y)

2010-03-18 @ 13:14:19
Postat av: Faara

Som försvar kan jag säga att jag sökte innan jag läste att jag inte fick göra det xP

2010-03-18 @ 19:02:11
Postat av: CG

jomen visst, och det var därför du skrev Homer Simpson ELLER Miss Piggy eller hur?-_-'

2010-03-19 @ 15:29:41
Postat av: Faara

...kanske xP

2010-03-19 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0