“Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.”-Oscar Wilde

15/1-10

1.Okej, nu kommer någonting jag har filosiferat över den senaste 40 minutrarna. Var för ser (nästan) alla tjejer likadana ut??!! :o
Jag menar, alla har blonerat, plattat hår, stora pärlor i öronen, mycket smink, tajts, nån fin tunika, läderstövlar (eller hunter), en liten fin handväska (svart eller brun) samt en liiiten och tunn läderjacka (oftast).


(P.S. Stövlarna stämmer inte i denna bilden, men jag syftade på at det är vinter nu.)

Alltså, allvarligt! Har ni ingen egen stil??!! Vadå ni följer modet??!! NI FÖJLER STRÖMMEN!!! Våga sticka ut!!
Jag lovar att jag inte kommer att komma ihåg den tjejen som hade tajts och pärlor i öronen.
Nej! Jag kommer att komma ihåg tjejen med Star Wars tröja som var orginell och satte reflexer i öronen!!

2. Saker jag helst inte vill veta om mina gamla klasskompisar... Tex att de under en skidresa med de andra tvåorna går med på att koka gröt till tjejerna, endast iförd fluga, förkläde och kalsonger...



Tydligen så var det inte meningen att han skulle ha på sig kalsonger... Samt att LB betalade honom att göra det. xP

3. Godis... Godis är vääääldigt gott!



4. http://www.doheth.co.uk/funny
En gryyymt rolig rolig hemsida är idiotin regnar ner och lägger sig i ditt hår. De har allt ifrån bilder på skyltar, till George.W Buch, till dator-relaterade saker (*ASG XDXDXD*), till idiotiska uppsatser så som denna:

Essay - Capitalism

Snälla läs igenom den. Den är inte klok någonstans!!!

5. Och dagens sista sak. En stor ros till killen som öppnade dörren och sa åt mig att gå före. Naaaaw <3^^. Det finns fortfarande gentlemän!!! x3



Ha det underbart^^
//Faara

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var för



SÄRSKRIVNING FAARA!!! TILL OCH MED JAG SER DET!! FY DIG!!!!

2010-01-15 @ 22:55:36
Postat av: Faara

Va??? Vart??:o

2010-01-16 @ 11:59:59
Postat av: Cissi

"1.Okej, nu kommer någonting jag har filosiferat över den senaste 40 minutrarna. Var för ser"



INTE OKEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-17 @ 14:50:01
Postat av: Faara

-_- min dator dampar och laggar. "Den som gör misstag jobbar. Den som gör många misstag jobbar mycket. Den som inte gör några misstag måste helt enkelt vara lat."

2010-01-17 @ 15:24:26
Postat av: CG

Nu skall tilläggas att jag är väldigt lat(y) säger det oss något?

2010-01-17 @ 15:28:32
Postat av: Faara

-_-' Och sen när är det bra att vara lat?

LOVE!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-18 @ 15:44:33
Postat av: Cissi

Det är inte okej att du göra såna slarvfel!! :P

Och Frida du har alltid varit lat :) Så länge jag känt dig :P

2010-01-18 @ 19:51:28
Postat av: Faara

Jag säger inte emot på det sista xP

2010-02-08 @ 18:14:48
Postat av: CG

Flitig (se korkad i ett lexikon) = många misstag eller hur?

Alltså: Lat = Inga misstag.

Inga misstag = Perfektion.

Med andra ord: Lat = Perfektion.

Och slutligen: CG = Lat (det har vi alla kommit överens om, inte sant?)

Slutsats:

CG = Perfektion.

2010-02-12 @ 17:53:04
Postat av: Faara

Du glömde att slöhet = lathet är en dödssynd...

2010-03-10 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0