“If you can learn from hard knocks, you can also learn from soft touches.”

11/2 -10

Min morgon började med att jag väcktes vid 7. När jag då skulle ta på mig mina glasögon så hittade jag dem inte. De låg inte i fodralet, utan i min äppelskål, men pappersögon på... xP Dvs, man set inget och man ser helt jäkla crazy ut i dem...
Iaf, när jag sen kommit upp skulle vi väcka pappa och gratulera honom nu när han fyllt gubbe. Han fick kaffe, en espressomaskin och en tatuerad arm (från mig...) Jag ansåg att han var tvungen att ha en tatuering nu när han fyllt 50 (hehe).
Sen gick jag och lade mig igen och sov till halv nio, gick sen upp och gjorde frukost, såg på tv, satte på datorn och fick reda på att dagens enda lektion var inställd. (YAAAAAAAAAAAY!!!!!!) Så nu sitter jag hemma och har inget att göra^^. Jag lyckig <3

Taylor Lautner fyller 18 idag (Grattis^^)






(JAG BARA ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN XDXDXD)



Bara fyra bilder den här gången. Visst överträffar jag mig själv xP.

Jag har även kommit på att det talet jag ska hålla på engelskan om Fantasy i brittisk litteratur, inte kommer att klara tidsgränsen. GAH!!! HUR SKA JAG GÖRA?!!! Jag kan enkelt stå där i flera timmar och bara prata på!!! Men jag har bara fem minuter på mg!!! Jag blir tokig!!!

Förresten så ÄLSKAR jag Twitter!!! Har percis fått reda på roliga fakta angående sista Harry Potter filmen. Det är ju mening att Harry och Malfoy ska få `kontakt´. "Make a bond". Och detta ska då få ses i filmen som en konfrontation!!! (Ni som inte fattar:  . XD)

“Harry and Draco almost have a bond, and they save each other’s lives on numerous occasions,” he said. “It’s a really weird love/hate relationship. It’s great that it’s left to our interpretation of how and why this is all happening. We have shot some really interesting stuff with me and Daniel — me saving him and him saving me. For once, we’re not just bickering!”

Här får ni länken till hela artikeln: Harry Draco Love/Hate relationship

Detta var nog allt för mig för tillfället
Ha det gött xP
//Faara

Kommentarer
Postat av: Sissel

Taylor Lautner! Han ÄR snyggare än Rob Pattinson, eller hur?



Och vad tänkte din lärare på som bara låter dig prata i 5 minuter om brittisk fantasy? Han eller hon har clearly inte läst någon fantasy^^

2010-02-11 @ 21:04:47
URL: http://evelot.blogspot.com/
Postat av: Faara

Taylor = SÅ mycket snyggare än den bleka mesen. Han är inte värdig något Benny.



Och det är lixom inte som att hon inte tillåter mig att prata längre. Alla måste hålla sina tal på ca 5 minuter. Inga undantag.

2010-02-11 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0