“If the person you are talking to doesn't appear to be listening, be patient. It may simply be that he has a small piece of fluff in his ear.”

5/2-10

Jag har allvarligt inget liv. Jag sitter här nu, klockan 22.58 en fredagskväll och har inget att göra. Vad är det för fel på mig?! Det är vid sådana här tillfällen som jag blir så extremt jävla deprimerad och skriver äckligt dåliga fanfics som jag sen aldrig fortsätter på. Tex den om Shikamaru, eller den med Ed och Al. Har inte den blekaste aning om vad som ska hända med dem -_-. Jag har till och med börjat på en Emma fic. Fråga mig inte vad den handlar om för jag har själv ingen aning...
På tal om fanfics så börjar jag bli allt mer kräsen vad gäller kvalité. Jag har aldrig någonsin bara stängt ner ett fönster med en fic efter bara tre meningar. Jag har i och för sig heller aldrig läst en fic där ordet och är ersatt med ett &.

Btw. Kära Emma i min klass tycker också att Adam Lambert (Laaaaaambert, the sheepish lion) är het xP. Speciellt bilden med lila bakgrund där han putar xD.

Nu ska jag då läsa äckligt slimiga fanfics och grunna över mitt öde.
Tjo
//Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0