The secret is how to die- Dan Brown

17/9 -09

Här sitter jag nu och lyssnar på Yiruma samtidigt som jag skriver en källdiskussion till geografin. Grupparbeten borde förbudas!!! Särskillt om jag är den enda som kommer på lektionerna! (GRAAAAA!!!!!)

Hate

Och så måste jag städa mitt rum. ÄNNU MERA HAT!!! Jag har fanimej inte tid att städa. Jag har suttit med skolarbetet sen jag kom hem vid halv tre, klockan är nu kvart i sju. FATTA ATT DET ÄR SYND OM MIG!!!

Och så måste ni lyssna på Creep med Radiohead samt I´d rather go Blind med Etta James. Helt underbara låtar^^

Dan Brown har kommit med en ny bok som pappa självklar har köpt. Äntligen är Robert Langdon tillbaka^^

Nu ska jag fortsäta med mitt helvetes-projekt (oh, ett till?? JA! Geografi IGEN!!!)
så Puss på er
//Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0