"Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana."

(CG) okej, okej, jag skriver inte blogg så ofta...

ahem. MEN!!! jag har en god ursäkt (y)



(fear me) Jo, det har varit så mycket SKIT i skolan så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv O.o och än är det inte över, denna veckan har jag haft:

Kemiprov (1/3 av Akursen)
Italienskaprov (1/3 av Akursen)
Naturkunskapsprov (70% av betyget)

....veckan efter lovet har jag matte 100s och historia inlämning+presentation.
Hejdå lov...
fast så går ju inte det heller eller hur?
på måndag ca kvart i fem (am) åker vi tåg till gbg, (hemresa onskväll 18.00)
Varför? jo vi ska SHOPPA!! (för jag har inte tillräckligt lite pengar som det är....)
så det blir hejdå pengar också.


Så kommer vi hem på ons kväll och sover, tors har vi this is it att gå på på kvällen. lördag är halloweenfest och söndag är dagen efter halloweenfest....

VARFÖR? -_-'

fast vi får se det positivt!! *bestämt positivt* ..............det är snart jullov.


Kommentarer
Postat av: Faara

Välkommen till livet!

2009-10-24 @ 14:07:24
Postat av: CG

tack, det är ganska trevligt faktiskt, fick ett arv på 4000 spänn nu i veckan(y)

2009-10-24 @ 20:48:21
Postat av: Faara

Oj... från vem? eller vänta. Har nån dött?

2009-10-25 @ 11:56:22
Postat av: CG

farmor, duh -_-' skulle inte du bort nu på lovet?

2009-10-25 @ 13:08:09
Postat av: Faara

På tisdag. Jag ska till Laxå och kommer hem på fredag eftermiddag. Vill gärna vara med och träffa dig imorgon!

2009-10-25 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0