"The end of the human race will be that it will eventually die of civilization."

(CG) Nu är det nog!!
Jag orkar inte mer!!!!!!

Och NEJ jag överdriver inte!!! Allt suger!!!

Jag har tusentals prov och läxor och min NK lärare hatar mig.

Det finns x antal killar i min klass som jag bara inte står ut med.

Det finns en två tjejer i min klass som är så irriterande att de inte borde få finnas, för fan!!!!

Faara tjatar om bloggen.

Jag hinner aldrig vara inne på internet längre. (buhuuuuuu)

Mina pengar är nästan slut!!!

Sasuke blir bara ondare och ondare och ondare!!! (Må så vara att jag gillar onda men han bli också stadigt dummare och dummare och DUMMARE!!!)

Och sen, när livet ter sig som allra värst, vad händer inte då?
Min mobil går sönder. (Tisdagen den 29/9 2009)





(Random telefonbild ------>)




Närmare förklaring: det mest störande (bortsett från läxor och mobil....) är en specifik tjej i min klass.
Hon ska dö.
helst innan jag måste se henne igen.
Det här är en "Perfektions-Polly" jag snackar om.
Pollysar älskar att bli ansedda duktiga och snälla, hon skall alltid rätta alla andras beteende. Ni vet vilka jag menar..
Pollys favoritvapen är blickar.
Så fort hon ser något hon inte anser vara "förnuftigt beteende" så är den där, misstroende, bitchig och allmänt översittande och snobbig. Hon skall alltid upplysa andra om vad hon tycker.
Om läraren inte kommer till lektionen efter 20 minuter stannar hon kvar ändå.
Ska man ha klassfest så tänker hon inte dricka.
Rökare är dumma i huvudet.
Hon har alltid alltid alltid rätt.
Och alla ska få veta vad hon tycker om precis allt!!



Jaja... läkarbesök i morgon, slipper historiaprovet ^^ go me. go sveriges sjukvård också.
kram.


Kommentarer
Postat av: Faara

JAAAAAA!!!!! CG UPPDATERADE!!!!

2009-10-06 @ 21:15:25
Postat av: CG

Go me!!!

2009-10-08 @ 18:24:30
Postat av: Faara

Yes! Go you!!

2009-10-11 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0