"You have the right to remain silent. What you lack is the capacity"

30/11-09
Imorgon är det första december. Då är det endast 24 dagar kvar till jul. Jag får panik!!! Julklappskris så in i bänken!! Det är förargligt hur dålig jag är på att hitta på julklappar i år. Kan inte tomten bara hoppa ner och fixa det åt mig!!!
Det borde ju vara mycket bättre!!! Alla får vad de vill ha och jag slipper anstränga mig!!!

Santa

Jag saknar inspiration och ork... Och jag har kommit på nya roliga aspekter till min bok^^
Ritade en bild av Keanas typ "undertunika" i mitt skrivblock på naturkunskapen idag, och sen kom läraren och såg det... han stirrade en aning... xP
Det känns bara som om mina problem växer. Mer läxor och julen och en massa annan skit -_-

big

Så nu borde jag plugga... igen, och sen scouterna... igen, och så mer plugg... GRAAAH!!!
-_-

//Faara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0