Mardrömmar...

19/11-09
Idag grät jag i skolan. På lektionstid.
Uppgiftspappret blev fläckigt och jag var tvungen att hålla inne snyftningarna.
Ingen märkte nåt.
Idag blev jag torterad. Jag satt ensam i ett rum fullt med folk.
Folk som känner mig och vet vem jag är.
...
Jag borde fortsätta med "Idag dog jag" men det stämmer inte. Även ifall jag skulle vilja dö efter sådana här dagar. De dagarna då man sitter i ett klassrum fullt med folk man känner, och man känner att man aldrig har varit mer ensam.
Inte ens det faktum att jag ska få träffa CG imorgon får mig att må bättre. Inte io, Cissi eller LB. Inte filmen. INGET!
Jag känner ingenting.
...
Idag grät jag i skolan, och inte en enda jävel märkte.
Lonly
//Faara

Kommentarer
Postat av: Sissel

Saknar dig! Kom till Stockholm snart! Nu när jag läser ditt blogginlägg tycker jag inte lägre att det var så hemskt när halva klassen låste oss ute från mattelektionen...

2009-11-19 @ 19:03:44
URL: http://evelot.blogspot.com/
Postat av: Faara

De gjorde Vad?!!! :O

2009-11-19 @ 20:11:26
Postat av: Sissel

Vi kom typ 10 minuter sent till lektionen och då var dörren låst. Vi knackade, men de bara tittade på oss och läraren fortsatte med sitt föredrag som om han inte märkt något, och saken var den att vi som var sena inte brukar vara sena, till skillnad från de som låste oss ute... Men jag tycker ändå att det var värre i din klass.

2009-11-20 @ 18:34:08
Postat av: Faara

Ja kanske... Fick ni skäll sen också?

2009-11-21 @ 16:42:18
Postat av: Sissel

Nä, jag tror att min lärare är lite rädd för att konfrontera folk...

2009-11-22 @ 10:29:36
Postat av: Faara

Haha^^ Det låter ju intressant. Utnyttja det!

2009-11-22 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0