I will never understand the strange things mortals do… like breathing smoke…

14/11 -09
För 25 minuter sen var det fredagen den 13:e. Jag är trött och borde sova, men med tanke på att varken jag eller CG har uppdaterat på jag vet inte hur länge så gör jag det nu. Jag gör som en gång tidigare, en lista över 20 roliga saker (och kanske tråkiga) som har hänt.
1. Har vart på Lars Winnerbäcks konsert. Grymt underbart! (och GP snubben vet inte vad bra musik är).
2. Har sett 2 pjäser. Publiken och Guys and dolls. Båda var jättebra^^
3. Har fått ett smalare lillfinger. Min LotR ring passar inte riktigt längre :( jag får ha den i en kedja runt halsen xP
4. Jag vann YUM -09^^
5. Har sett mer Monty Python.
6. Har sett Adam Lamberts "Time for miracles" på Z-tv. (YAAAAAY!!!!)
7. Har inte bytt känslor.
8. Har bytt kläder.
9. Har en sju lillebror.
10. Tror att jag kommer att få Svinis för att jag har en sjuk lillebror.
11. Ska vaccinera mig på måndag för att jag tror att jag har en sjuk lillebror.
12. Har uppdaterat google.
13. Har inte sett 2012... ÄN!!!(JAG SKA!!)
14. Har börjat med Litteraturhistoria i engelskan. (Vi kan bara säga att jag visade mitt rätta jag^^ Jag glänste)
15. Har gjort helvetesprojekt 3! (geografi igen)
16. Har inte beställt p-piller av ios mamma -_-
17. Har fortfarande igen att prata med om A very Potter Musical. (Om ni vill att jag ska sluta så se den)
18. Har insett att den ny klassen kanske inte är så jättemycket bättre än den gamla.
19. Har inte läst någon Narnia bok eller New Moon...än.
20. Hoppas att jag kommer att överleva gymnasiet.
Det var allt för mig den här gången. Ha det underbart.
//Faara
Skolan

Kommentarer
Postat av: Sissel

Vad är YUM-09? O.o

2009-11-16 @ 08:04:20
URL: http://evelot.blogspot.com/
Postat av: Faara

Yankees Up mästerskapen^^

2009-11-18 @ 14:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0