"Aren't we forgeting the true meaning of Christmas? You know, the birth of Santa."-The Simpsons

(CG)"Dear Lord, I've been asked,
nay commanded,
to thank Thee for the Christmas turkey before us...
a turkey which was no doubt a lively, intelligent bird...
a social being...
capable of actual affection...
nuzzling its young with almost human- like compassion.
Anyway, it's dead and we're gonna eat it.
Please give our respects to its family..."
-
Berke Breathed

I alla fall.....
Första advent i morgon!! (varde ljus) Och självklart Karlskronas julskyltning idag och imorgon (tomtar och ljus överallt) tydligen skall även ett rockband (nej inte ett känt) spela.... ack julstämningen.
Köpte pepparkakor igår också (y) kände att det var dags^^ .....................(ja de är slut. MEN DET VAR INTE BARA JAG SOM ÅT!!!)
mormor verkar ha stulit våra julgardiner (okej, jag kan föreställa mig allas "wtf?O.o" - miner just nu, men jo jag menade vad jag skrev.... jag har en lätt öhh... udda mormor. nej hon är inte kleptoman, sluta tänk dåliga tankar om min familj!!!) vilket ledde mamma till att ha ett känslomässig sammanbrott som slutade med åtskilliga muggar glögg...
julmarknad nästa helg, köpa polkagrisar (^^) mumsemums..
Och jag har självklart även sänt min önskelista till jultomten, (mamma) via mail detta år, (hon är sämre på att hålla reda på lappar än jag) och här är den: (varför ni nu skulle vilja veta det? men men skit samma ^^)

XBOX 360!!!!

TALES OF VESPERIA!!!


TALES OF SYMPHONIA 2!!!! (<3)


LITTLE KING'S STORY!!!!!



Jaja puss och kram på er allihop/ CG


Kommentarer
Postat av: Faara

Varför bara tv-spel?? Hur ska vi kunna ge dig nåt sånt?!!! Önska dig något normalt oxå!!!

2009-11-29 @ 15:24:01
Postat av: CG

men herregud -_-' den är ju inte till ER tror du jag förväntar mig ett spel för 600:- av er? det där är min tomte(mamma) lista!! ni får vara kreativa XD

2009-11-30 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0