Random thoughts of Faara...

Jag märker att våran blogg inte har uppdaterats på länge, så jag tänkte att det är dags.

1. Jag har blivit dunderförkyld (Inte kul när man har en massa prov. Orkar inte plugga)
2. BcManga ska läggas ner...(NOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! *snyft* Men som tur är så öppnas det ett nytt BcManga i april. Hoppas att det blir lika kul!!^^)
3. MVG i företagsekonomi! Yay^^
4. ChibiGaara fyller 16 om... 2 dagar. Grattis CG^^ Kämpa för att få ett fungerande internet!
5. Ang skalpoäng vid gramatiska fel så ligger jag på en stadig 6:a. Men jag brukar vara väldigt överseende!
6. Exakt 99 dagar kvar innan jag ska på Språkresa till Oxford ^^
7. Den nya stora besattheten: The Chronicles Of Narnia, Prince Caspian! Underbar bok, underbar film och URSNYGG Ben Barnes!! Aka Prins Caspian i filmen. Den enda dumma är att han fyller 28 i augusti. *snyft*

Ben Barnes

8. Har hittat ny underbar musik. Switchfoot: This is Home, och Regina Spektor: The Call. Snälla lyssna!!
9. Ny föreställning på ingång. "Hänga ut" skriven av Sara Kardefors (nåt sånt) hon som skrev "Sandor/Ida" och som kommer från en förort till Göteborg, där jag för övrigt bor...
10. Har sett "Slumdog Milionaire" på bio. Tycker att den var jättebra, men blev också glad över att den "bara" fick 8 Oscars av 11 nomineringar. Om de hade fått alla 11 så skulle den ligga på samma rekord som "Sagan om Konungens Återkomst" och det skulle ju inte vara okej.

Jag tror att det var allt. Nu ska jag sova och hoppas på att förkylningen läger sig så att jag kan gå till skolan imorgon.
// Faara

Kommentarer
Postat av: Cecilia

2009-03-13 @ 19:46:07
Postat av: Cecilia

Råka trycka på enter >.< xD

Grattis CG!!! :D

Skaploäng? xD

Jag vill också på språkresa! >.<

Usch för Ben Barnes xD

Min engelskalärare gillar Damien Rice x)

Jag ska kolla på eran föreställning!!! :)

Du är överansträngd!

Puss <3

2009-03-13 @ 19:49:05
Postat av: Faara

Vart sjutton kom Damien Rice in i bilden?! Han är iof überbra! Så säg till din lärare att han/hon har jättebra musiksmak!

Skalpoäng ser du längre ner.

och NOOO!!!! Ben Barnes är bara sååå BÄST och UNDERBARAST och Lautner kan slänga sig i väggen (reserven)...

//Faara

2009-03-16 @ 09:44:45
Postat av: Cecilia

hahah jag sa till mig själv att jag skulle berätta det för dig, men det blev aldrig av förrens nu xD

Men du skrev skaploäng och jag fattar inte stavfel xD

Neeeeeeeej han är gaaaaaay xD :)

2009-03-17 @ 20:44:51
Postat av: Faara

VAAA?!!! Vad snackar du om?!!! Han är väl inte gay?!!! Hittar du på eller har du en säker källa?!!! Förstör inte mina drömmar här?!!!XO

2009-03-21 @ 13:40:30
Postat av: ioio

Taylor är min.

2009-03-22 @ 11:33:59
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahahaha nej han är inte gay... Jag ser tyvärr inte ordet som homosexuell utan som äcklig.... Det har absolut inget med homosexuellt att göra!!!! Men jag trodde Tom Felton besökte dina drömmar eller har du gett upp för att han har en flickvän?? xD Och Anna ingen annan vill ha honom så ta honom bara!!!! Du kommer inte att få mig att gilla honom bara för att han är fantasitagen xD hahaha

2009-03-23 @ 19:39:26
Postat av: Faara

Grr... våga inte säga så om Ben igen!!!

Och Ja, jag har gett upp Tom Felton. Hans flickvänn var SNYGG för 17!! Och nej, det är Taylor som jag drömmer om ibland... har du bättre koll nu? ^^

2009-03-27 @ 12:17:47
Postat av: CG

men shit --' vad ni ska bråka då... och om så irrelevanta ämnen.

Ben Barnes = 27 (?) år gammal, bor i amerika och är dessutom allmänt sörande.

Taylor = .... -
-' ingen kommentar.

Tom Felton = GAAAH!!!!! VAD ÄR DET MED ER MÄNNISKOR???? VARFÖR BRYR NI ER OM SKÅDESPELARNA????? Det är ju bokkaraktärerna som räknas!!



.................och dessutom slår jhonny depp dem allihop.

2009-03-27 @ 13:54:56
Postat av: Faara

Glömm att Johnny slår dem. Och dessutom så bor Ben Barnes i LONDON, som är = ENGLAND som är = STORBRTIANIEN som är = EUROPA!!!! Och NEJ!!! Han är inte allmänt störande. Bara ursnygg och underbar!!

2009-03-27 @ 16:46:41
Postat av: CG

men hallå... johnny depp = frankrike = europa = fastlandet....

london = england = europa = inte fastlandet.

(och storbrittanien stavas INTE Storbrtianien)

2009-03-28 @ 23:27:01
Postat av: Faara

Men HERREGUD CG!!!!! Skit i ifall jag stavar fel eller inte!! Du fattar ju endå vad jag pratar om!!!

Grrr

2009-03-29 @ 16:40:31
Postat av: CG

STAVNING ÄR VIKTIGT!!!!!!

Och DU har mage att kalla dig medlem av rättstavningsmaffian...

DU ÄR INTE VÄRDIG!!!!

2009-03-29 @ 19:26:12
Postat av: Faara

DET LIGGER INTE I MITT DEPARTEMENT!!!!

2009-03-29 @ 19:34:09
Postat av: Cecilia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA och så kallar du mitt och Faaras bråk irrelevant! Erat är mycket värre... och nej... Ben är bläääääääääää!!! Och alla stavar fel ibland... Speciellt om man är irriterad (erat bråk låter som om ni snart ska hoppa på varandra och någon sedan ska dö) eller har bråttom eller är trött eller nåt annat xD Nu snackar vi mys :P Btw Johnny Depp är grym, Tom Felton snygg men Robert Pattinson is mine xD

2009-04-01 @ 19:57:06
Postat av: Faara

TYST CISSI!!! DU HAR INGET MED DET HÄR ATT GÖRA!!! XD ((Skämt))

Och jag tror att det endast är du som vill ha Rob, så varsågod! Han duchar inte....-_-'

Och Johnny Depp är nästan endast snygg i 21 Jumpstreet då han är 21 och går undercover som en av THE MCQUAID BROTHERS!!! ASG!!!

2009-04-04 @ 12:34:57
Postat av: Faara

Och bara så du vet CG så kan du inte heller kalla dig värdig! Du kan ju inte stava din älsklings namn rätt! Och du glömde stor bokstav vid egennamn! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?!!!

Och JA Cissi! Vi kommer att ta dö på varandra nån dag innom en snar framtid.

OCH BEN ÄR BÄST!!!!!

2009-04-04 @ 12:42:23
Postat av: Ioio

Taylor är min!

2009-04-04 @ 18:33:52
Postat av: Cecilia

hahahaha! Men det är bra att ingen vill ha Rob för då blir han bara min :D Ich Johnny Depp är snygg i alla filmer :D<3 Och vi är alla språkpoliser (Ville bara säga detta) xD Så käft nu om det :) Men jag ber er Ta inte död på varandra :P Ni är båda bra att ha (a) Och lille Io, vi vet redan att han är din låta som fröken :D

Goder natter och Kärlek på er alla! :D <3

Min ursäkt:

Jag är tröött :P

2009-04-04 @ 22:55:07
Postat av: ioio

tack, jag ville bara vara säker på att ni alla hade förstått ;)

2009-04-08 @ 11:55:14
Postat av: Cecilia

haha, vi förstod från första början, för det är bara du som tycker om honom :)

2009-04-13 @ 23:01:55
Postat av: Faara

Och jag... han är lite snygg. Sorry io ^^' (Han är min reserv)

2009-04-15 @ 17:24:23
Postat av: Cecilia

WTF! Har du gått över till den sidan nu?! :O Du är crazy! -.- Jag som tyckte att du var på gränsen med Ben Barnes... Suck nu är jag väl ensam på denna sida medan ni är på den andra sidan xD

2009-04-15 @ 23:48:54
Postat av: Faara

Öh... Jag fattar inte riktigt... Men Ben Barnes är nr 1, sen har den blonda elakingen kommit upp på listan igen som nr 2, och Lautner på plats nr 3. Bara så att ni vet.... (confused)

2009-04-19 @ 15:09:56
Postat av: CG

Men WTF!??

Skärp er mänsker!!

Bry er om vem som gillar vem...

...

...

...Och Jhonny Depp är fortfarande bäst...

2009-05-05 @ 19:04:08
Postat av: Faara

JOHNNY Depp CG! Lär dig stava!

2009-05-15 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0