Hej alla deppiga tomtenissar

CG är nu tillbaka efter X antal outhärdliga dagar med min kära mormor i huset. (kan livet bli bättre? =_=)
Deppigheten når nya höjder med ett enormt noarbete som ska vara inlämnat i morgon (jag kanske borde börja jobba på det? o.O) No är inte mitt starka ämne....
Om mindre än två veckor åker jag till frankrike för att campa vid ett kloster med min konfirmationsgrupp + 10.000 andra människor i nio dagar.
(oh joy)
man får inte ha med sig ipod, mobil eller kamera.
Och detta ska jag spendera mitt påsklov med att göra?
som följd av detta har jag också konfirmation den 19 april...
(fråga inte varför jag konfirmeras när jag är 16 för jag orkar inte förklara....)
Ja just det, jag är sexton nu (happeh me) och TACK Faara och ioio för underbara presenter ^^ (speciellt bilderna XDXD)
MEN!!!

Den stora höjdpunkten!!!

Den fantastiska enorma spektakulära höjaren av min livskvalité!!!!!

THE AMAZING SAVIOUR IN THE DARK!!!!

YAY!!!
YONDAIME KOMMER TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*happy dance*

*love love love*


Och året är räddat!!!!!


*lycklig*


jaja måste gå nu ^^

puss och kram allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: ioio

Då vet man att man är besatt...

2009-04-08 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0