Oops I did it again....

(CG) Ja.
Då var det ju såhär då.
Öhm.
Jag har gjort något dumt igen... (Därav titeln... Britney Spears kommer förresten till Sverige i sommar... min syster vill att vi ska gå och kolla -_-')
Det var väl i och för sig inte helt oväntat att jag skulle sabba till det igen, men min ekonomi börjar bli grovt förminskad....
För en månad sedan hade jag;
Kontanter - 5.500
Konto - 10.000
Nu:
kontanter - 0
Konto - 10.000
skulder - ca 2.000 och ytterliggare 2.000 på ingång.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!
Hur händer sånt här?
Jag skulle ju köpa en ny dator för de pengarna...
Det är dyrt att vara nörd...
Jaja, pengarna har gått till:
ca 2000 - egen Ipod med ingravering.
ca 2000 - shopping.
ca 1500 - Mammas presenter, bio och andra småsaker.
Skulder:
Present till min syster som snart skall inhandlas - ca 2000
Handling på cinemareplicastore - ca 2000....

ok. så. det dumma.
Cinema Replica Store
himmelen på jorden.
Där har jag köpt två autentiska kopior av Saurons och Galadriels ringar från sagan om ringen ^^
här är de:

Sedan vill jag gratulera till att äntligen komma ifatt Faara, nu förstår du faktiskt vad jag pratar om när jag ringer och skriker i telefonen på fredagar...

Och.

JAG BRYR MIG INTE OM IFALL DU HAR DRÖMT OM BEN BARNES!!! DU VÄCKTE MIG!!! JAG HATAR DIG!!! DJUPT OCH INNERLIGT!!!


Kommentarer
Postat av: Faara

Jag älskar dig också^^

2009-06-04 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0