We've Arrived!!!

från cgs älskade manga XD



CG: Så, äntligen är vi klara för bloggstart. ^^
Vi är två tjejer i helt skilda delar av landet som äger en blogg ihop (därför kommer våra inlägg vara lite spridda... =_=)

Faara: Eller så fuskar man bara lite så kan tjej nr 2 oxå skriva på inlägget. Haha, suck on that CG!! X)

CG: Vi är i alla fall Faara och CG XD och vi är lite allmänt flummiga -_-'
(Den som använder deprimerande smilys och XD är oftast CG)

snabba profiler om oss:
CG
älskar choklad, cola och allt annat gott ätbart. Klär sig helst i svart med mycket eyeliner (not. hatar att bli kallad emo) har två hundar, en syster, en mamma och en galen släkt.
Spenderar större delen av sin tid online och är besatt av allt från Naruto (manga) till Tales of Symphonia (Tvspel) till Sagan om Ringen till sömn.
Sover helst till 3 på eftermiddagen och är därför oftast online efter denna tid. Har en vana att ignorera sina läxor och vara lite för spydig mot lärare.
Tycker väldigt illa om människor som dömer efter utseende (trots att hon gör det själv) och avskyr mandelmassa.
Är innehavare av många nemisis men mestadels dansbandsmusik.

Och så Faara:
Älskar precis som CG cholkad och manga, men är mer besatt av FullMetal Alchemist än Naruto även om Naruto också är Uberbra!!
Nånting som jag inte klarar mig utan är musik. Musik är en stor del i mitt liv och jag inte bara lyssnar utan jag sjunger också! Den kreativa ådran slutar inte där. Jag spelar också teater och skriver olika sorters berättelser, bla fanfics och då mest på engelska.
Jag och CG har faktiskt ganska mycket gemensamt, båda är besatta av Sagan om Ringen och Tv-spel, fast jag är mer inne på Final Fantasy XII.
En olikhet är att jag till det närmsta kan kallas för plugghäst. För Ja, jag gillar att gå i skolan och den enda anledningen till att jag inte valde naturlinjen var för att jag inte gillar matte.
Jag är väldigt fäst vid mitt hår som går ner till rumpan och som är gyllenbrunt och tjockt, och jag lever ihop med mina päron (nej, jag är inte från Stockholm, Göteborg, men det går snabbare att skriva) en lillebror och en vit katt som hårar ner mina svarta kläder.

Faara: Jag tror att det var allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0