Stress Stress Stress... Och nu tänkter jag plåga er med den...

Jag (CG, som är för utmattad för att skriva i tredjeperson idag) är nog den enda människan på våran jord som lyckas planera upp hela sitt lov med läxor!!
Jag har att göra (jag vet att detta är så irrelevant som det bara blir men jag vill gnälla för allt och alla... sådan är min personlighet, live with it) följande:
60 sidor matte.
17 uppgifter franska utan hjälpmedel.
22 uppgifter om teoretsik kemi och atomfysik.
1 loggbok i svenska.
Jag har hittills gjort: inget.
Jag fattar: inget.
Nämnde jag att jag har valt natur som gymnasielinje?
Jag gjorde valet med hög feber, detta är min ursäkt. Jag inser att den är dålig.
Mer allvarligt menat så tror jag att min hjärncell har tagit semester. Pelle heter han. Han blir lite förvirrad ibland, och under vissa tidperioder försvinner han.
Jag misstänker att han har ett alias som hemlig agent.
*dun dun duuuun*

Nog om honom, jag måste få påpeka att jag redan har fått utstå berättandet om arwenfaara som smälter en gång... två är lite för mycket.. Jag vill också tillägga att verklig stavas med e. (när jag får för lite sömn blir jag kinkig och elak... nu vet ni det)
Samt att jag faktiskt tycker väldigt illa om tyskland och inte vill besöka landet. (Jag ber om ursäkt till alla tyskar)

Var hos tandläkaren idag också. (darra värld..) Jag tror jag tänker skriva en arg insändare i tidningen: "ung flicka brutalt misshandlad, livslånga psykiska skador." Fy f*n vad ont det gjorde!!!
usch. och så tänker de dra ut 4 tänder på mig också, och tvinga på mig tandställning. Och denna misär måste jag stå i kö för att mot ta!!!
Våra förfäder klarade sig utan tandläkare, och då gör jag det också... även om pelle påpekar att mina förfäder antagligen hade löständer.

Men, som tillägg på det uppenbara har jag en stressfaktor till: jag måste spela upp mig 12 nivåer i perfect world för att komma ifatt min medspelare som inte hade en stor hög läxor att göra på sitt lov!!
DÖD ÅT KAPITALISMEN!!!
djävulen vete varför jag skrev det... ett plötsligt infall bara... jag gillar inte kapitalism..

Appropå kapitalism, melodifestivalen i år är ju ett skämt!! Var är christer sjögren om jag får fråga? jag saknar honom!! skrattade så jag inte kunde stå när hans bidrag kom förra året. Det kallar jag första klassens underhållning... till skillnad från vissa wannabe-europes (jag nämner inga namn) vars trummare (som min syster skarpt nog iaktog) såg ut som någon i "Wham!" (om ni inte vet vilka det är, kolla upp det; de var de som sjöng "wake me up before you go go"...jag skäms över att jag kan sånt)
ok, nu när jag har "släppt ut all min ilska" som en viss jag känner skulle uttrycka sig, så ska jag gå och låtsas skriva loggbok. .......................fan.
Jag kom just på att jag har en idrottsuppsats att skriva!!! HELVETE!!!!!
hata mitt liiiiivvvv -_-' kan jag inte bara få sitta hemma och spela dator hela dagarna? vad är felet i det??! jag tror jag tänker hoppa av skolan... inget gymnasium, inget universitet... bara datorn och jag, låååångt bort från verkligheten.. med choklad.


Jag antar att det enda som egentligen håller mig vid liv är tanken på en lååång pension, 45 år minst, jag vägrar dö!! jag tänker vältra mig i skattebetalarnas pengar, klamra mig fast vid livet och plåga de yngre generationerna med "viktiga" livshistorier och gnäll om mina olika krämpor!! Min släkt kommer att frukta mig!!!! MAHAHAHAHAHHAAAAA!!!
...jag har druckit lite för mycket espresso tror jag...
öhm. ja. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara så att du vet lilla CG, så är särskrivningar Väldigt jobbiga! "mot ta" stavas "motta". Sorry. Jag blir bara lite kinkig när jag har tränat. Ack du grymma värld!

2009-02-20 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0