It wasn't the reaction I was expecting. I thought a couple of things might have landed on my head.- Dennis Wise

13/8 -09

Torsdagen den 13:e... vi har alla tur^^ Det nya FMA kapitlet kom idag. Faara lycklig! d(^o^)b
Jag sitter här nu och min kära lillebror hänger över min axel vilket resulterar i att jag inte kan skriva några underbara nyheter. JAG HAR CHOKLAD!!!!
Eum... Anyways, jag har kanske överreagerat en aning angående att CG ska mörda mig... eller kanske inte...
Attans, jag vet inte vad jag ska tro...

JAG SKA PÅ LARS WINNERBÄCK I OKTOBER!!! YAY!!!!
(-_-) Snälla... döda mig snabbt... Hastiga utbrott börjar tära på mig.

Jag har börjat läsa Dorian Grays porträtt nu oxå. Den är väldigt bra^^ Oscar Wilde, min citat-hjälte!!

Eum... Så eftersom jag är den nörd jag är så tycker jag att vi alla ska börja äta kyckligar och få armen avslisade av ickeexisterande varelser.
Puss^^
//Faara

Overreaction

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Äntligen har du förstått att man ska uppdatera ofta :D Och om CG tänker mörda dig så står jag i vägen :D

2009-08-13 @ 19:33:32
Postat av: Faara

Yay, tack Cissi ^^ puss

2009-08-13 @ 20:00:48
Postat av: Sissel

Åh, jag vill också läsa Dorian Gray! Är den så bra som jag gissar att den är? Vi måste se filmen! ^^

2009-09-01 @ 20:23:26
URL: http://evelot.blogspot.com/
Postat av: Faara

Boken är grymt bra! Och du kan läsa den för filmen kommer inte riktigt att följa boken^^

2009-09-04 @ 15:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0