YOSH PPL!!! YOSH!!!!

CG är tillbaka från kloster i frankrike!! där det fanns 7000 andra vuxna och ungdomar -_-' men ändå!!
3 böner om dagen.
Kalla nätter i tältet.
Bibelstudier.
Oändligt många portugiser som inte pratar engelska.
Inget kött... för mig i alla fall. (liek OMG!!)
Blonda Norska bimbos med blekt hår och snus i munnen.
Massor av tyskar.

....Men det var så värt det... FÖR JAG HAR SOLBRÄNNA!!!
MAHAHAHAHAHAHAAA!!!
...vänta lite nu....
jag vill ju inte ha solbränna ju....

*depp*



Jaja, jag fick en luftmadrass ^^
*Go me* Jag + två andra tjejer i min grupp lyckades snylta till oss två stycken av ngra norrmänn XDXD fruktansvärt roligt....
och lite dumt -_-'
Men man får lov att vara puckad när man är på semester...

Och konfirmation på söndag!!!
välkommen ioio, fii, P och snigel (nytt smeknamn till vår goda vän...)
Vi ska bo 13 pers i vårt hus på ca 150 kvadratmeter.... yay... jag och 4 ovan i mitt rum, två kusiner och två fastrar på okänd plats, min mormor och morfar och mamma i mams rum, min syster i sitt (antagligen ihop med kusiner) uppe på detta kommer min farbror, gamla dagmamma (<3) med man, min halvt gammelmoster på min mammas sida och hennes man...
med andra ord:
PRESENTER!!!!!!!!!!!!

öh... ja, jag är lite hypad i dag -_-'

men men, annat rant:

Naruto ska prat med Nagato!!!
SCORE!!!
WHAT WE ALL HAVE BEEN WAITING FOR!!!
<3

Fast jag hatar bc för att den nya sidan inte är uppe än...

morrr.....


Jaja puss och kram på er allihop ^^

Kommentarer
Postat av: Faara

You are CRASY!!!

2009-04-15 @ 16:45:28
Postat av: ioio

Vadfan är CRASY? Heter det inte Crazy?

2009-05-12 @ 18:51:16
Postat av: Anonym

Sara är lite speedad... sorry, Sara är lite "CRASY!!!" så hon stavar fel...

2009-05-13 @ 18:11:19
Postat av: Faara

...sluta hacka på mina stavfel. Jag bryr mig inte om dem och ni fattar ju ändå!



2009-05-16 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0