"Life without chocolate is too terrible to contemplate"

(CG)
Så.
Innan jag påbörjar mitt första inlägg sen... öhh.... sen länge.. så har jag en liten informationslapp till er alla:
(lapp):
Jag vet att vissa (jag nämner inga namn...) kan känna sig lite ignorerade på sistone. inga smssvar t.ex. och det är bara att inse fakta:
Jag dumpade er för Kalle och Chokladfabriken , Chokladbollar, Varm Choklad, Chokladglass och Naruto (som är en chokladig person). Lev med sorgen i era hjärtan, ni är helt enkelt inte chokladiga nog.
/MvH CG.

Fortsättningsvis så sitter jag här och avnjuter varm choklad i min ensamhet (ah lyckan) Jag har denna veckan gått i skolan hela.... 4 lektioner!!!
Mån:
Mentorstid.
Matte.
Håltimma.
Matte.
Kemi.
Samhällskunskap.

Tis:
Historia.
Italienska.
Håltimma.
Matte.


Ons:
Bild.
Historia.
Samhällskunskap.

Tors:
Engelska.
Svenska.
Matte.
Kemi.
Idrott.

Fre:
Italienska.
Samhällskunskap.
Engelska.

Varför tänker jag inte berätta ^^ (jag har berättat för Johnny Depp, dock, så klart.)
Hejdå på er allihop!!


Kommentarer
Postat av: Faara

mutter We are not amused. xD

Fy 17 vilken skön vecka du haft. Jag avundas dig^^

2010-02-12 @ 20:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0