“Facts are God's arguments; we should be careful never to misunderstand or pervert them” - Tryon Edwards

9/2 -10

Okej, såhär är det. En kille kan vara snygg... väldigt snygg... och man tror att man gillar honom, men när man sen rör vid varandra så känner man inget.
Men Herregud!! Vad är ni för perversa personer egentligen!!! Jag snackar om att våra händer råkade stöta till varandra på idrotten i skolan! BASKET, MÄNSKOR!!!
Gah på er!
Och ja. Det var Tom Felton Look-a-liken om ni undrar (vilket ni förmodligen inte gör men det skiter jag i för det gör ni ändå).

Känner någon förresten igen den här snubben??



Hans namn är Takeshi Kaneshiro och det var han som var med i filmen "House of Flying Daggers" som vi såg i somras. Den filmen där jag ville gråta och ni bara flamsade och förstörde stämmningen (NI VET VILKA NI ÄR!!!!!!) Jag är fortfarande sur på er för detta -_-.
Detta kom jag bara helt random att tänka på när jag fick veta att tjejen på bilden idag fyllde 31. (Grattis^^) Hylla IMDB!
Hittade också denna bilden när jag sökte på honom på Google. (JAG HAR INTE SAGT NÅGOT!!!!!)((Han har ganska intensiva ögon)).




Jag fick också reda på av min samhällslärare att mitt formella språk är mycket bra. Dett ser jag själv som en positiv egenskap då jag i framtiden hoppas på att få skriva mycket. xP

Nu ska jag plugga på detta hemska samhällsarbete, och Leda Jämt, så att jag under lovet kan ta det en aning lugnare.
Tills vi ses igen
//Faara


Kommentarer
Postat av: ioio

Du och kineser... jag fattar inte. Du är galen människa! O.O

2010-02-09 @ 16:37:16
Postat av: Faara

Asiater io, inte bara kineser. Och När sa jag att han va snygg??? NÄR?! Var snäll och berätta det för mig!

2010-02-09 @ 16:38:55
Postat av: Cissi

Haha jag tycker fortfarande att det är ditt eget fel att du satte på den filmen xD Hade vi tittat på the dark knight hade allt vart fröjd :D

2010-02-09 @ 19:06:49
Postat av: Faara

Du tänker alltså skylla slumpen på mig? :o Tack för den -_- (XP)

2010-02-11 @ 10:25:37
Postat av: CG

I mitt försvar så tänker jag faktiskt få lov att påpeka att det var inte vi som flamsade, det var du som var för allvarlig. Dessutom råkar det där vara en av de absolut roligaste filmerna jag någonsin sett, vänligen förstör den inte för mig....

HAHAHAHAXDXDXD

...ähum. host. Jag ber om ursäkt, jag fick bara en flashback från filmen... fniss..

2010-02-12 @ 11:28:32
Postat av: Anonym

DET VAR EN KOMENTAR MÄNSKA!!! En komentar som du tyckte var rolig!!! Och först lååångt efter det så kom det sorgliga!!! FY!!

2010-02-12 @ 13:07:07
Postat av: CG

nej, hela filmen är en enda stor komedishow(y) allt är roligt, åtminstone för mig som råkar vara begåvad med cynisk sarkasm och ett rått sinne för humor...

2010-02-12 @ 17:46:11
Postat av: Faara

Hur?? Jag måste bara få veta HUR??? den kunde vara så rolig!!!!

2010-02-12 @ 21:43:11
Postat av: CG

Om du inte förstår kan jag inte berätta -_-'

2010-02-14 @ 16:09:04
Postat av: Faara

Nej, jag förstår inte.

2010-02-14 @ 22:17:18
Postat av: ioio

HAHAHAHAAHAHAHAHA!!! ASGARV

2010-02-19 @ 15:02:20
Postat av: Cissi

Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha jag håller med dig CG!!! xD Det hade jag glömt bort xD

2010-02-19 @ 23:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0