Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing. Oscar Wilde

8/2-10

Vad hände egentligen? Vad hände med de underbart roliga och sjuka konversationerna vi brukade ha här? Vad hände när nån liten unge skrev "en uppsats om en ko", och vad hände när jag blev påtvingad att se 2 minuter av American Idol förra året, då Adam Lambert sjöng "Feelin' Good." Jag har bara svar på den sista (Time for miracles spelades på radio i Karlstad idag. WOHOO!), men helst vill jag veta vad som hände med den första för kon bryr jag mig ärligt talat inte om -_-

Jag tar också det här tillfället i akt att säga att jag och io faktiskt är ganska lika när det kommer till besattheter. Enda skillnaden är att jag håller mig fast i min ett bra mycket längre tag än io, som hela tiden hittar nya saker att tjata om... Jag menar, jag har 3 kanske 4 saker som jag tjata om och som jag då har tjatat om LÄNGE! io har då under en aningen kortare tid haft: Billy Talent, Green Day (ja, jag vet att jag också gillar dem, men HERREGUD mänska!), Längtans Rike (slutet), den-där-andra-konstiga-boken-på-engelska-som-jag-inte-orkar-kolla-upp-vad-den-heter-men-den-står-på-din-fanficpress, Skip Beat, The One, Ett antal nya Benny, etc. (Det är nu inte meningen att detta ska vara ett påhopp. Det är endast ett sätt för mig att visa att jag inte är den enda med detta problem. Så jag ber om ursäkt io om du känner dig träffad, men allvarligt så vågade jag inte ta CG som exempel då hon är aningens farligare än vad du är.)<3 (Så sluta tjata om din allergiska reaktioner!!! >.<)

... ... (Inser nu att alla mina arugument i ovanståede stycke inte håller till hundra procent. Var vänlig ignorera detta om ni känner för att käfta emot. Jag orkar allvarligt inte med påhopp ifrån alla. Men kommentera gärna^^)

Bara en allmänt wierd låt som jag har hittat. Tycker att den är väldigt rolig xP Feel free to watch.

Nu måste jag återgå till mitt pluggande. (Hat! HAT!!!)
Ha de bra
//Faara



'Nej, nej, nej, nej – jag VILL inte, VILL inte, VILL inte!!!!!!'


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha det känns lite som att det var ett onödigt inlägg xD Hängde inte med överhuvudtaget :P Kramis<3

2010-02-08 @ 19:24:47
Postat av: ioio

Jag är inte besatt av längtans rike.... Längre. och är det inte trevligare att höra på olika tjat hela tiden, istället för samma om och om igen?

(inte så att jag just skrev till west coast riot om att de borde skaffa dit billy talent, blink 182 och sum 41...)

2010-02-08 @ 20:16:06
Postat av: Faara

-_- Det är lixom lite detta som jag pratar om. Du är galen min vän. Och då ska jag säga att om du håller på med så många olika så hänger jag ju inte med när du plötsligt byter (Blink 182?? VA 17 kom de ifrån?!! Fatta vad jag menar!!!)

Och min kära Cissi, jag är inte själv säker på vad jag skrev, så din förvirring är ömsesidig.

Måste också bara säga att när jag kommenterade ett annat inlägg för en stund sen så skulle jag skriva två säkerhetsord. I detta fall "Need Concert"! XD

2010-02-08 @ 20:20:41
Postat av: ioio

Blink har jag lyssnat på länge, det är du som inte hänger med... kom på för sent att jag borde röstat på green day ist... -____-

2010-02-08 @ 20:29:51
Postat av: Faara

Du är allt bra korkad xD. Ge hit länken och säg vad jag ska rösta på^^

2010-02-08 @ 22:47:13
Postat av: CG

.....Men förlåt att jag föddes med dödliga allergier som gör mitt liv miserablet, till skillnad från vissa andra som lever sina perfekt liv typsnitt Alfa.

2010-02-12 @ 11:36:28
Postat av: Faara

What??? Va fasen snackar du om nu??!!

2010-02-12 @ 13:08:20
Postat av: Anonym

"men allvarligt så vågade jag inte ta CG som exempel då hon är aningens farligare än vad du är.)<3 (Så sluta tjata om din allergiska reaktioner!!! >.<)"

2010-02-12 @ 17:47:23
Postat av: Faara

"Så sluta tjata om dina allergiska reaktioner" var riktad till io. Hon Säger att hon får allergiska reaktioner när jag tvingar henne att lyssna på Lambert, typ på gympan. Tro för guds skulle inte att allt kretsar runt dig CG xD

2010-02-12 @ 21:45:52
Postat av: CG

Men ursäkta mig för att jag utgick ifrån att du var lika okänslig som vanligt.

2010-02-14 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0