They will not controll us!

18/10-09

Jag är trött. TRÖTT!!! STS-Reunion var igår och jag, LB, Sissel, Tove och Kristina kom hem vi halv ett och somnade efter ett och gick upp vid åtta för att Toves tåg gick vid 10. Efter det åkte jag hem och skulle plugga vilket hitills inte har gått så jättebra.
Reunion-partyt var btw något av en flopp. 15 pers från Oxford kom, sen var det bara folk från Brighton, Torquay och (trummvirvel) MALTA!!! Dvs att det nästan bara ver en massa Bratz, Snobbar och ett överflöd av fjortisar.

fjortis

Och så är det höstlov nästa vecka. JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Fy F*n va underbart!! Jag ska antagligen till Laxå och träffa Anna och Malin. De ringde och verkade seriösa först. De har första tjing!! Våga inte säga nåt annat!!

Nej. Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och försöka att inte gå under på vägen.
Puss på er
//Faara

Läxor

Kommentarer
Postat av: Sissel

LB?

2009-10-18 @ 22:07:58
Postat av: Faara

Agnes... LoveBananas

2009-10-19 @ 15:06:17
Postat av: Elise

STS reunion suger. Jag gick hem 22 förra året. Filmkväll med pappa var bar mycket roligare...

2009-10-19 @ 16:54:29
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/
Postat av: Faara

Det gäller att släppa loss och göra det roligt^^

2009-10-20 @ 18:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0