People who are stupid, usually do stupid things....

SÅ!! CG har gjort det igen.
Oj vad jag är puckad.
Käre lille hjärncellen tog semester igen.
Fan ta honom.
Så vad har dumma lilla CG gjort denna gång?
Jo, det var så här.

Ekvation:
CG har:
1 fullt fungerande Ipod
Vit 
2 GB.

Internet erbjuder:
1 Ipod Nano
Färg: röd.(!!!)
16GB
Med personlig ingravering på baksidan.
För: 1845:-


I CGs Huvud:
*lalalala*
Oh, applestore.
Oh!! Ipod Nano!
OH!!! FINA FÄRGER!!
OMFG!!! PERSONLIG INGRAVERING!!!
måstehamåstehamåstehamåstehamåstehamåsteha....
(Observera: Här borde Pelle ha ryckt in med ett: "NEJ!!! Vad håller du på med?? FYYYYY!!!!!" men ack nej....)
*klick*
ooooooh nu har jag köpt den!!
*lycklig*


Så hände det alltså. så nu har jag en fin sådan här på väg hem:

Med den fina ingraveringen (jag vet att ni undrar):

All That Is Gold Does Not Glitter.

Det kommer från en dikt av Tolkien som jag tycker väldigt mycket om ^^ här är den i helhet:

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.


Eller den gamla versionen:

All that is gold does not glitter;
all that is long does not last;
All that is old does not wither;
not all that is over is past.
Not all that have fallen are vanquished;
a king may yet be without crown,
A blade that was broken be brandished;
and towers that were strong may fall down.

Puss på er nu, jag ska gå och vänta på mitt senaste misstag. Och åh, om jag kommer att gilla den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0