No, no, no, Pads, you have to go look on the OTHER side of the purple elephant!! This just won't do....

(CG)
Ja, tillbaka till vanliga CG blogginlägg... om de nu kan kallas vanliga.
Såg melodifestivalen (precis som resten av europa) och bryr mig faktiskt inte jättemycket om vem som vann.
Dock gjorde jag en annan slående upptäckt!!
I Portugals bidrag.
Dekoren.
Molnen.
Någon annan som såg det?
(Någon annan som är Narutard?)
Vissa av molnen var identiskta med de på akatsukis mantlar!!! (ni vet, de coola svarta med röda moln?)
http://www.youtube.com/watch?v=HV06oUEuCjU
Tittta och jämför med:

*KYAAAAA*

Oh well.
Har även börjat läsa Harry Potter igen, för första gången sen 7an kom ut.
Mitt Harry Potterläsande tog slut då eftersom jag visste hur allt slutade.
men innan det lästa jag dem hur mycket som helt XD
det är märkligt nu när jag läser om 1a boken för 19, 20 ggn? (minst, jag har tappat räkningen)
att det inte gör något om några sidor fattas för min hjärna bara fyller i den missade informationen, kan allt utantill XDXD
men men,
Lycka till med vad det nu än är du tar dig för Faara... -_-'
Pusss allihop.


Kommentarer
Postat av: Faara

Ja, jag märkte det. Jag väljer också att inte nämna dina stavfel den här gången för jag orkar inte.

2009-05-19 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0