Trött...

Hej.
Klockan är nu 23.04 en lördagskväll och jag är en aning trött och deppig. Tröttheten kan bero på att det är sent (duh), och deppigheten på att jag nu (äntligen) har sett på "Arn, Riket vid vägens slut". Den var bra, men jag hatade slutet. Det måste sluta lyckligt för att den ska vara riktigt bra. (OMG O.O Jag har blivit Hollywood-iserad... Faan!)
Anyway, ni som sett filmen vet vad jag snackar om. Ni som inte har gjort det... förlåt, jag kanske har förstört en del nu. 
Ang hela Arn-fenomenet så är jag en aning besviken på mig själv också. Jag har inte läst böckerna än... Jag menar, min lillebror har gjort det men inte jag. Fattar ni?! Min LILLEBROR!!! Det är skandal!!!
Man såg också i eftertexterna att Stellan Skarsgård och tre av hans barn var med i filmen (han har sex ungar). Då säger jag, precis som Johan Glans gjorde vid Guldbagge galan, att familjen Skarsgård om några generationer kommer att ha tagit över hela Sveriges skådespealrsamfund, och de enda som kan stå emot är familjen Wahlgren!

Hundar sover

23.19.
Jag försöker hela tiden att skriva nånting som kan bli någonting. Och självklart så funkar det inte. (Ja! Jag kommer att beklaga detta nu. Deal with it!!) Mina fanfics blir aldrig klara, plus att de suger. Och det går inte när jag vill skriva nåt som inte är en fanfic... Jag lessen!! X(

23.27
Näe, nu skiter jag i detta! Gonatt!
// Faara

Vill Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0