Life is just a phase you're going through...you'll get over it

Som svar på CGs förra inlägg!

Tjejer
Nu känner jag att jag äntligen har tid att skriva igen. Det är den 3/6 -09 förresten. Jag har under den här oskrivna tiden haft föreställningar för två olika teaterpjäser, ett antal prov samt en inlämning tills på måndag som jag knappt har börjat på. Och så har jag gått en mil. Det var då endast jag och tre killar till från min klass som kom, det vill säga att de andra "bangade", (tack för att ni informerade mig om detta).
Ang teatern så var det ena en filmpjäs med delar ur bla Sagan om Ringen, Harry Potter, Pirates of the Caribean och Mamma Mia. Det gick bra och det var kul.
Den andra var Hänga Ut av Sara Kadefors (?) och det gick jättebra! Glömde bara bort mig lite under sista föreställningen, men jag räddade det utan att nån annan än jag märkte det^^

Och nu ska jag sova för jag är trött. Men först en bild på min älskling. Här som John Whittaker.


Ben Barnes 3

God natt^^
//Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0