I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer - Douglas Adams

7/6 - 09


Japp, då var jag här igen... Egentligen borde jag plugga. Jag har en inlämning till som kan höja mitt samhällsbetyg från VG till MVG. Det vore väldigt trevilgt om det hände, men då måste jag bli färdig med den... fan


Anyway, jag tyckte att det var dags att skriva ett inlägg idag då det har gått lite tid sen jag skrev senast... Och för att jag har blev panikslagen igår.
Jag har sedan länge haft den här bilden på min dator:

Draco Malfoy - Tom Felton

i tron om att det varit Tom Felton aka Draco Malfoy, vilket det i och för sig är, men märk min stora förvåning då jag hittar den här bilden på Spotify:

Jesse Mcartney

"O.O VA?!! Är det inte Tom Felton på den första?!!" var min reaktion. När jag sen tittade efter så såg jag ju att det var det *pust*. Men då kommer den stora frågan!!:
Var det Tom Felton eller Jesse McCartney som gjorde bilden först?! O.O
Japp. Och som ni ser på rubriken så vet jag ej svaret.
*snyft* Jag hatar att vara ovetande.

Jaja... nu ska jag plugga lite till och så gör jag färdigt denna j*vla uppgift imorgon.

Puss på er
//Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0