Alla blogginlägg jag låtit bli att göra under sommarlovet. (I am not lazy, I am just motivationally challanged... *cough cough*)

(CG) Okej, dagens agenda:
* RIP Micheal Jackson.
* Min sjuka släkt och deras små intressanta ovanor.
* Naruto (är någon förvånad?)
* Till Faara.
* Till io.
* Jag hatar att Packa.

(Oj vad intressant detta låter då... O.o)


1. RIP Micheal Jackson.
Titeln säger allt. Han dog faktiskt samma dag som min farmors begravning. Jag blev nästan mer upprörd över Micheal Jackson... ;_;



2. Min sjuka släkt och deras små intressanta ovanor.

Den här blir längre, och även lite kopplad till föregående. Det är nog egentligen bara min släkt som lyckas med att ställa till saker på en begravning. -_-'
Min Farmor alltså. Närvarande: (bortsett från farmor) Jag, sys, mamma, Min farbror och faster, kusiner på farbrors sida (18, 20 och 24 år) farbrors ex-fru och nya flickvän (bara det skvallrar om problem) En kusin på fasters sida (24 år) och fasters man (inte pappa till kusin 24 år). över detta även några gamla vänner till farmor.
Det hela flyter på bra (bortsett från att faster kommer försent.. som vanligt -_-')
Och så dyker ju då kusin på fasters sida (24 år) upp.
Med vakter.
Tydligen var det som följer: Kusin hade under påverkan av alkohol slängt ut en taxichafför ur en taxi och sedan kört taxin rätt i9n i bakdelen av en polisbil.
Därför sitter kusinen numer i fängelse.
Och detta är någon från samma genträd som jag? -_-'


3. Naruto.

Äger.
Det finns inget mer att säga här XD




4. Till Faara.
När du åkte till oxford: hejdå, jag kommer att sakna dig ;_;
När du kom hem: HEJ!!! Jag har saknat dig ^^
När du rantade om Harry Potter när jag var nyvaken i morse: GAAH!! Har du ingen avstängningsknapp?



5. Till io.
GRATTIS I EFTERSKOTT!!!



6. Jag hatar att packa.

Det gör jag.
Verkligen.
Jag måste packa för att åka till landet med S, C och A (orkar inte skriva ut namn -_-') och det är så trååååååkigt!!!
Jag hatar det djupt och innerligt.
Att packa måsta vara guds straff till människan.
Seriöst.

Jaja, puss och kram på er ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0