Monty Python och Franska...

Hej hej!
Faara här som ska berätta det senaste, som har varigt väldigt jobbig och väldigt stressigt.
Franskaprov igår. Jag hade pluggat i flera dagar och jag fattade ingenting, plus att jag hade haft en massa andra prov och redovisningar så jag har knappt hunnit sova denna veckan.
Zzzz....

Men jaja. Annars så är jag bara lite hungrig, och så ska jag städa huset =_= trååkigt!!!
Jag är ensam hemma i ytterligare 4 dagar och jag ska ta hand om mig själv och packa inför Lübeck. Jag ska åka dit med en komis och hennes familj. Jag var i Berlin med dem förra året och hade jättekul^^

Angåede skolan så fick vi se på Monty Python på livskunskapen i fredags. 2 klipp från Meaning of Life. "Every sperm is sacred" och "Growing and Learning". Jag satt och småfnissa för mig själv hela tiden. Det är så dumt XD


Yes^^ En av favoritfilmerna. Meaning of Life!!

Anyway, jag måste fortsätta städa nu. Ska få över kompisar om några timmar och vill inte att huset ska se för hemskt ut.
Bye^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0