Is it not strange that desire should so many years outlive performance? - William Shakespeare

29/12-09

Har julshoppat idag (äntligen) och jag har hittat en ny skolväska^^. Behövde en ny då jag insåg att min sex år gamla Björn Borg väska hade hål i botten samt att plasten på insidan började trilla ut. Kaputt...

Här kommer lite OMG och omg saker^^

1. Det finns en KILLE på fictionpress!!! Första gången jag har sett det. Ooooch, han är från Sverige^^
2. På tal om fictionpress så har jag lagt ut en massa konstiga berättelser där som jag har skrivit under åren, vissa ifrån högstadiet. Jag är dock inte säker på om alla kommer att gilla dem (hosthost, CG, hosthost). xP
3. Jag har äntligen nått att göra på nyår. Tack io!!! <3

Okej här kommer en med stora bokstäver:

4. OMG,OMG,OMG!!!! Det här var INTE med i boken!!!!!! LB och Sissel titta hit!!! (Även om det inte var med i boken så fanns det alltid en undertext om att detta hade hänt. The Picture of Dorian Gray användes till och med som bevismaterial för att Wilde var homosexuell...)

Graaaah!!!! Jag vill se filmen :( Kan den inte komma ut i Sveriga snart?? (och nej, det är inte endast för den här scenen om ni trodde det ... io och CG... det är för att jag gillar boken ... och Ben... och vill se vad de har gjort med den då de har gått ut med att de har ändrat manuset ganska mycket).

Och kom igen!! Jag kan inte vara den enda som tycker att Ben Barnes är extremt vacker (mer egentligen men om jag skriver mer så kommer ni att reta mig nåt så kopiöst ... io, Cissi och CG... ) om han får spela Dorian Gray... allvarligt. Skärp er!!



Det var nog alt för mig ikväll. klockan är 23.49 och jag ska sova... snart... ska städa, plugga, träffa io och hjälpa min lillebror med att plugga imorgon.
Puss på er
//Faara

Kommentarer
Postat av: Sissel

Var det där Basil?! Iofs kunde man väl kanske ana något sånt från boken, men ändå... Om man kollar på klippet Dorian Gray:Fun City så ser man att de har ändrat ganska mycket på detaljerna iaf. Men när kommer den ut i Sverige? Den har redan haft premiär i fasta Finland enligt imdb

2009-12-30 @ 09:40:07
Postat av: Faara

Ja det är Basil!!!! Hu!

Jag har faktiskt ingen aning om när den kommer ut i sega Sverige, men den kommer på dvd i The UK den 18e januari. Man kan redan förbeställa på hmv :D

2009-12-30 @ 11:52:46
Postat av: CG

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAXDXDXDXDXD

2009-12-30 @ 19:53:30
Postat av: Faara

Skulle du kunna utveckla det där lite CG?? :)

2009-12-30 @ 22:22:44
Postat av: CG

WAHAHAHAHA!!!!!!! dör av skratt

2010-01-02 @ 18:49:55
Postat av: Cissi

Jag tycker att du dömer mig i förväg :O Och bara för att du förväntar dig att jag ska reta dig har jag inte bestämt mig ifall jag ska det. Det återstå att se, men om du kommer på träffen på tisdag ska jag inte göra det :=)

2010-01-03 @ 21:39:15
Postat av: Faara

Kan inte komma på träffen kära Cissi. Ska på bio (ödets ironi...)

2010-01-05 @ 10:28:16
Postat av: Cissi

Då tänker jag reta dig :D HAHAHAHAHAHAhahahahAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahhahah Ben Barnes is disgusting!!

2010-01-05 @ 22:13:16
Postat av: Faara

Nope^^ Det är han inte. Du tycker väl ändå inte att Heath Ledger är äcklig?? :o Han fick ju gå...en aning längre i Brockeback Mountain. Och om du säger det så tror jag att io blir ledsen. :(

2010-01-06 @ 18:36:59
Postat av: Cissi

Hahahahahahhaha jag menar inte på det sättet! Barnes är äcklig och fuuuuul!!!

2010-01-08 @ 16:02:23
Postat av: Faara

xP

2010-01-08 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0