The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived. -Oscar Wilde

"It is a very sad thing that nowadays there is so little useless information."


(CG) Så, den första veckan av yttersta domen har passerat. bara 155 kvar....
Faktum är att gymnasiet inte är lik illa som jag hade trott...

(CGs mentala bild av gymnasiet --->)


Lärarna var också lite annorlunda...

(CGs mentala bild av lärarna.... --->)


Dock var det långt ifrån drömbilden...
Men om jag ska vara ärlig finns det nog inget som kan leva upp till min drömbild heller...

(CGs drömbild --->)


...Nåja..
Jag Satsar på att färga underhåret röd/orange i helgen (y) ett projekt som antagligen kommer att misslyckas men vem bryr sig? det är kul att planera in saker även om de aldrig händer...
som myten om att städa mitt rum XDXD
där kan vi ju snacka om uråldrig legend <.< kommer det någonsin att hända, och om det gör det, kommer jag att hitta atlantis där någonstans under allt skräp??!!

/CG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0