Music makes one feel so romantic - at least it always gets on one's nerves - which is the same thing nowadays.- Oscar Wilde

10/8 -09


Jag kommer nu att nämna två namn. David Cook och Adam Lambert!

Jag är medveten om att jag redan har plågat några av er med Rockguden Adam (men allvarligt. Han är ju så jävla bra!!!) och kommer bara att nämna några få saker om honom. Det första är att ni alla borde ta och lyssna ordentligt på "No Boundaries" med honom! En underbar låt med en grymt bra (och snygg) artist!


Adam Lambert

Sen måste jag också säga att han ser ut som en Slytherinare på det här fotot. Allvarligt! Ser ni ormen? Den är GRÖN!!! O.O (DICK TRACY!!!)

Det andra namnet var ju då David Cook. Hans nya album har precis kommit ut och det är helt underbart! "Heroes" och Light on" tex. en av favoriterna är också "Permanent" som han uppträdde med på American Idol finalens resultatshow -09! Jag blev helt förundrad!!

David Cook

Det svarta bandet på hans arm har han för att hans bror dog några veckor innan denna bilden togs. Efteråt gick låtens alla intäkter den kvällen till forskning för att bota cancer.
Och så har han varit med och skrivit alla låtar utom två på albumet. Så han är mer än bara sångare^^

Nu ska jag gå och lägga mig och bli ledsen för vad som hände i "Längtans Rike". NOOOO!!!! faktor. De skulle ju leva lyckliga i alla sina dagar ;_;...
Anyways... Dags att sova.
God Natt
//Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0