“Elephants and grandchildren never forget.” Andy Rooney

11/8 -09

Jag har upptäckt något fasansfullt. Ryan Tedder från OneRepublic skrev Leona Lewis världshit "Bleeding Love" tillsammans med Jesse McCartney. Fattar ni? JESSE MCCARTNEY!!! Killen på skivomslaget:

Jesse Mcartney

Allvarligt!!! (känner att jag använder den rasen ofta -_-) Killens egna skiva SUGER!!! Men han har lyckats skriva en sån underbar låt!! Hans egna verson av låten är inte heller bra. Jag är paff!!! Han är endast fem år äldre än mig och... och...!!! Hans egna låtar är inte bra!!!
GRRR!!!
Jag fattar det inte! Simon Cowell har bett honom och Ryan Tedder att skriva låtar för American Idol, han jobbar med både David Archulettas och Gossip Girl stjärnan Leighton Meesters nya album... Det stämmer bara inte!!!
...
...
...
GRAAAAA!!!!!!!!!

//Faara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0