Save the world, It´s our only source of coclate!

Viktig överskrift. Kom ihåg den nästa gång ni vill rädda jorden eller ska köpa choklad.

Efter ett något händelselöst påsklov och en något trött skolvecka så har jag börjat översätta fanfics, mina egna, till engelska. Lite roligt faktiskt, men också svårt...

Men jag gjorde faktiskt lite grejer på lovet. LB firade påsk med oss och vi hade jättekul! Och jag fick min tredje sjuk-knäpp, dvs att jag kallsvettas, har ont i huvudet och mår så illa att jag ligger på golvet i badrummet ifall jag skulle börja spy. Men som vanligt så gick det över efter några timmars extra sömn mitt på dagen. Välding skönt med tanke på att jag och ioio skulle på Ikari-kaj (ursäkta tidigare namn) på kvällen. Ikari-kaj betyder ljustets väg och är ironiskt nog fylld med massa emos och liknande personer (inget illa ment) vilket resulterade till att jag, och ioio kände oss lite utanför ^^' Men det var kul att se på ett av de nya FMA avsnitten, på japanska i och för sig, men det gick.

Jag har nu också lyckats göra min fösta stora teater-tabbe, på repetionen som tur va för vi bröt ihop och kunde inte sluta skratta på minst två minuter. Jag som då spelade Frodo i våran "Sagan om Ringen på 5-8 minuter" föreställning skulle just hota Gollum (ioio) när han attackerade Frodo och Sam första gången. Lilla jag tar upp svärdet, håller det mot ioios hals och säger:
"Detta är Sting, du har sett den Befåår..." sen tidigare nämnd skrattattack.
Lyckades också bryta ihop när jag dagen efter skulle överdriva en replik en aning.
"Och så finns det TERROR!!! Det finns terror ÖÖERAALT!!" hörde då ett fnisande och tittade dit och såg Jossan storflina och kunde då inte hålla mig för skratt... hehe, jag har fått skratta mycket denna veckan^^

Jag väntar just nu på att CG eller ioio ska messa... det hade CG redan gjort... för tre timmar sen *vissel,vissel* min ursäkt, mobilen va på laddning. CG har nu nämligen konfirmerat sig! Yay^^ grattis CG!

Och så veckan stora nyhet! JAG HAR KLIPPT MIG!!! XD Mitt hår var innan
Mitt hår...
Såhär långt, antagligen längre med tanke på att den bilden togs för att år sen. Nu är det ungefär hälften så långt och jag älskar det!!
Nu ska jag antagligen läsa lite, kanske leta icons eller quotes på internet och sen sova...hehe, jag börjar skolan 10.35 imorgon XD

//Faara

Kommentarer
Postat av: Elise

Hej fin blogg ni har ;) Funderade lite på det där med bloggdesign. Egentligen tror jag inte ni skulle behöva så mycket för ni har en redan så snygg stilmall. Det jag kan komma på är att pimpa komentatorsrutan/sökrutan och flikar för t.ex. kategorier. I och med att ni är två som skriver skulle ni kunna ha varsin kategori t.ex. en som heter Sara. Kolla in designadinblogg.se jättebra tips om bloggdesign m.m. Säg till om det är nått ni vill att jag skall ordna! Kram

2009-04-22 @ 13:35:56
URL: http://suspektfiskboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0