No pun intended...

(CG) Shit om det var länge sen jag skrev här... känns det som i alla fall -_-'
Det kanske i själva verket var igår, idag, för en minut sen? I morgon? vad är verklighet? är verklighet vad? finns universum? är vi ensamma i världen? är vårt universum egentligen bara en atom i något ännu större? är vi guds the sims spel? Hade matrix rätt? Är vi egentligen bara sovande någon annan stans? Är i just nu i ett datorspel tillverkat av oss själva i vår verkliga värld?
Är katter onda?
vem vet?
livets mysterier....

Men men, om vi ska gå över till lite allvarligare ämnen, jag har nu gått igenom följande nationella prov:

Svenska: Läsförståelse (VG +...jag missade en fråga -_-') Muntligt (Vg+ för att min lärare är störd i huvudet) Skrift (Mvg)
Engelska: Läsförståelse (MVG) Muntligt (MVG) Hörförståelse (MVG) Skriftligt (MVG)
Matte: A. B1 (ej fått resultat) B2 (ej fått resultat) C.
No: Kemi.
Franska: Läsförståelse (MVG FATTA VAD SKÖNT!!!) Hörförståelse. Muntligt. Skriftligt?

Jag vill bli klar med detta -_-'

men det skiter vi i nu ~ älska naruto ^^ Nagatos mörka förflutna avslöjas!!!

*DUNDUNDUUUUUUUNNN!!!*

Har seriösa problem med folk från taize som kontaktar mig också -_-' mail hit, mskontakter dit och nu skype!!! från och med nu reser jag under namnet Nedomkull med adressen fylke...

På tal om att byta adresser:
VARFÖR BOR JAG INTE I ETT MAGISKT SAGOLAND????
WHY OH WHY OH WHY??????!!!!

lshallprevail.blogg.se/images/2009/castles_in_the_air_by_kwatsu_36501570.jpg" alt="" />







*snyft*

hejdå...

Kommentarer
Postat av: Faara

Och vart kom hästen, enhörningen in i det hela?

2009-04-25 @ 17:18:43
Postat av: CG

den är en del av fantasivärlden!!!

TÄNK FAARA, TÄNK!!! änvänd ditt tvåsiffriga IQ...

2009-04-25 @ 17:37:21
Postat av: Faara

-_-'

2009-04-25 @ 17:51:31
Postat av: ioio

DUNDUNDUUUUUUUNNN!!! =manfred och CG-varning...

Fatta vad jag, Snigel och Fii har snackat skit om din kära kusin. Om han sitter och sjunger mumintrollen när vi spelar kort och inte säger hejdå till oss får han skylla sig själv ^^

Hoppas han inte läser er blogg :D

2009-05-12 @ 18:46:00
Postat av: CG

Han vet inte om att jag har en blogg -_-' tack och lov...

förbannade människa är han och han kommer säkert till malins student...

Det är bäst för honom att han tar med sig sprit om han vill bli välkomnad en gång till i vårt hus.

2009-05-13 @ 18:10:21
Postat av: Faara

Ja... Bra för dig. För allt går ju mycket bättre när man är full.

2009-05-16 @ 22:46:39
Postat av: CG

Självklart, vem tror du att du pratar med?

2009-05-17 @ 15:20:42
Postat av: Faara

En dum jävel...

2009-05-17 @ 19:47:50
Postat av: ioio

jag säger bara DUUNDUUUNDUUUUUN!!!

2009-05-19 @ 20:14:51
Postat av: CG

DunDunDuuuuuuunnnn

2009-05-21 @ 14:07:01
Postat av: Faara

Oj vad intelligent ni är.

2009-05-25 @ 21:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0