Mystiskt brinnande objekt syntes över förort till Göteborg under den så kallade Earth Hour timmen. Den närbeliggande scoutföreningen tycks ha svaret. "Vi skickade upp en Thailändsk ballong!"

Ville bara ha den längsta rubriken hittills....
....
LOVLOVLOVLOVLOVLOVLOVLOV!!!!!!!!!
ÄÄÄÄntligen Påsklov och jag ska sova och slappa och äta godis hela tiden!!!XDXDXD CG sitter fast i nån liten håla i Frankrike med en massa konfirmandrar.... nåt sånt...
Eum...  Livet går väl på som det brukar, och med tanke på detta måste jag påpeka det hemska fel som nån känd person på tv sa, att MENINGEN med livet universum och allt är inte 42, utan SVARET på livet universum och allt är det! Bara så ni vet!


Evil Kitty

Som jag sa så flyter livet på. Vi har haft en språkvecka i skolan som har varit så slapp att jag inte vet vad jag ska göra när jag kommer hem för vi har inga läxor. Då har jag satt mig framför datorn och läst Naruto så mycket att jag inte längre har 200 kapitel kvar utan endast 70 tills jag är ikapp CG... Jag känner mig besatt!
På tal om Naruto hade jag tänkt att följa med Ioio och Mickis på Ikkarucon på tisdag. Det är då som Göteborgs manganördar och Narutards träffas och hänger på emo-trappan och sjunger japansk karaoke, nåt sånt... Det låter ju verkligen stimulerande.
Jag och Ioio ska också ha en skrivardag då jag går hem till henne ed min laptop och vi skriver fanfics hela dagen. Jag är så underbart smart som kom på det ^^

Damn

Nu ska jag hoppa omkring som en galning och se uppatgen ut så vi hörs om ett tag!
// Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0