One should absorb the colour of life, but one should never remember its details. Details are always vulgar. Oscar Wilde, "The Picture of Dorian Gray"

15/9 -09

CG. Varför updaterar du inte? Jag har nu gett dig att antal dagar till att säga att jag inte ska må så dåligt. Och sjukdom är ingen ursäkt! Man kan alltid orka i fem minuter!
Grr...
Det är nu tisdag och jag mår mycket bättre^^ Chattade med TW i någon timme och han fick mig verkligen att skratta^^

Finland

Bokmässan börjar nästa vecka och jag har nu fått höra att Lars Winnerbäck ska dit. JAAAAAA!!!!!!XDXDXDXD FAARA LYCKLIG!!!!

Och så har jag nog fått en liten Narnia-knäpp igen. Vill SÅÅÅ gärna läsa boken men jag har inte tid. Håller nämligen på med 6 olika böcker nu ^^'

Narnia

Annars så är nog allt som vanligt, med skolan, matten och finnen med flickvänn på andra sidan landet och sen Östersjön :(
Och så börjar Twilight-spänningen komma tillbaka av någon okänd anledning, vilket resulterar i att jag måste läsa andra boken och se filmen...

Överskriften syftar på att jag äntligen kan återuppta mitt läsande av Dorian Gray. Fick den på egnelska igår och har redan kastat mig över den^^

Sista punkten på dagordningen är att nya Bleckmossen Boyz avsnittet var helt underbart! HÅKAN KOM UT UR GARDEROBEN!!! Yay^^

Puss på er alla
//Faara

P.S Till "Guess who?" kom fram, kom fram, vem du än är. Vill veta vem du är!

Gay

Kommentarer
Postat av: Sissel

Vilka böcker ? O.o

2009-09-16 @ 06:58:12
Postat av: Faara

Narnia böckerna, men jag tror mest på kung caspian. Det var så länge sen jag läste den^^

2009-09-17 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0