Can you imagine a world without men? No crime and lots of happy fat women. ~Attributed to both Marion Smith and Nicole Hollander

4/9 -09

Faara gillar Ben Barnes. Faara har hittat ett antal facebook-klubbar om Ben Barnes. Där finns jävligt många snygga bilder, vilket resulterar i att Faara gör ljud som liknar Homer Simpsons dreggel-ljud.

Homer

Men allvarligt. Jag dog nästan av hans sexighet!! Hans ögon är bara så jäkla underbara!!!!

Love Ben

O.O I LOVE YOU BEN!!!!!
Ser ni inte hur underbar han är?! !!!!
Jag måste se The Spinal Tap (hans favoritfilm) och Bigga then Ben och Dorian Gray och Valediction och nya Narnia när den kommer ut.
*Fangril scream*
400 foton.

Och 250 på Tom Felton!!!! Återigen så dreglar jag!!!



På den här bilden är han så jäkla lik min klasskamrat, Tom Felton-look-a-liken, ni vet xP
Men har andra bilder oxå där han är BRUNETT och lika jäkla sexig som alltid!!!

Tom 2

*suck* Jag är så lycklig! *tindrar med ögonen*

Och bara så ni vet så var detta CGs fel! Hon skickade ett collage (som är extremt uppskattat, bara så ni vet det) vilket fick mig at leta upp bilderna på facebook. Så skyll på henne^^
//Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0