Hopelessly Devoted To You!

24/10-09

JAAA!!!!! Det är bara såååå underbart!!! Jag har, åter igen, haft en dröm om min älskling Ben Barnes <3
Den här gången var vi på övervåningen i Hagrids morderna hus och skulle smita från en fest. Fast han (Ben alltså) var lite deprimerad och ville inte. Sen väckte Alexander mig med ett sms och jag fortsatte och hade en vakendröm där Ben förklarade sin kärlek för mig. Jag lyckades då somna om och drömmen fortsatte. Vi bestämde oss för att ha en hemlig realtion och jag fick föjla med och vara skådespelare på nya Narnia filmen^^*suck*
Sen träffade jag Johnny Depp när han var tonåring, samt några utav Harry Potter skådisarna, typ Rup, Emma  och Dan, samt killen som spelar Guy of Gisborne i BBC´s Robin Hood (som ser grymt bra ut utan tröja!!)

Som ni kanske förstår så var det en väldigt trevlig morgon^^ Jag fick min älskling och jag fick träffa lite fräcka personer och jag fick springa omkring i ett gigansiskt dagis utan toaletter samtidigt som jag letade efter Ben.

Ben^^

Ja, visst är det underbart^^

Ben <3

Och så tänte jag komma med en underbar nyhet^^ Adam Lamberts nya skiva kommer att släppas den 23:e och inte den 24:e och den kommer att ha namnet For Your Entertainment!
Jag kan också berätta att den nya singeln med videon är så otroligt bra. För att citera Lindsay Parker:

"Yes, the music was THAT good, people. It was EXACTLY the extraterrestrial electro-opus I hoped and dreamed it would be."

Här är då både låten och videon. Lyssna, se och njut (men kom ihåg. HAN ÄR MIN!!! Även fast han är bög!)
Time for Miracles.

Adam^^

Det var nog allt för nu! Ta hand om er.
Puss
//Faara


Kommentarer
Postat av: CG

Du är en sjuk, sjuk människa!!

2009-10-25 @ 16:18:20
Postat av: Faara

Men Fuck you! Jag tycker som jag tycker och jag skiter i vad du säger och inget du säger ska få trycka ner mig!!!!! HA!!!!

2009-10-25 @ 16:22:30
Postat av: Cissi

Det är fan inte okej att drömma att du träffar Rupert utan mig!!! >.< Inte okej!!!

2009-11-18 @ 22:26:35
Postat av: Faara

...GAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Sorry xP men okej XDXDXDXD Jag ber om ursäkt Cissi.

2009-11-19 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0