When you get caught looking at him, just remember, he was looking back!

Livet leker med mig!! Jag är dess fotboll som han/hon/den/det skjuter mig mot en betongvägg. Ibland hårt, ibland lösare. Jag stutsar fram och tillbaka och kan inte ta mig ur det. Och det gör ont! Aj.


Hur som helst, så har jag fått tillbaka mitt Franska Nationella Läsförståelse idag. JAG FICK G!!! (YAYAYAYAYAYAYAYAY!!!) Jag skrev detta till CG (JAG FICK G!!!) i ett sms. Jag fick tillbaka "Haha fail xD" ... -_-' Fuck You CG!!

Till nr 3 på listan. Jag har börjat läsa "Stolthet och Fördom" av Jane Austen och jag älskar den!! Austen skriver så underbart och mysigt och språket är bara delikat (I know I`m wierd) och jag älskar den!!! Jag tänker köpa på både svenska och engelska, helst i gamla upplagor med läderpärm. Mysigt^^

Nu ska jag plugga...yay -_-' Det är fredag och jag ska plugga... Jag måste skaffa mig ett liv. (Inte fotboll)

Love på er alla^^
//Faara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0