Vad sköööönt det är att INTE behöva komma hem, trött som fan, och läsa 10 STYCKEN BLOGGINLÄGG FAARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nåja, bortsett från det har jag haft en lång, lärorik vecka.
Lärdomar:
1. min allergi håller på att bli "bättre" dvs jag dör inte längre av små mängder, istället vill jag begå självmord för att jag får så grymt ont i magen.
2. min släkt borde inte åka på semester ihop.
3. jag tycker bättre om cannes än om nice.
4. jag hatar route de napoleon.
5. jag tänker inte åka till monaco en fjärde gång.
6. lägg inte handukar för nära vattnet.
7. tidsrestriktioner för pooler så som "öppen 08.00-21.00" gäller inte egentligen.
8. simma inte in i gorger.

och mycket annat. men det är inte det som är intressant för er, det som ni (åtminstonde cissi, io och faara) kommer att vara mer intresserade av är:

The Return Of Snigel-Sven!!

Ack grymma värld. för er som träffat honom så förstår ni min plåga...
1 veckas semester med honom och man är redo för ålderdomshemmet...

uppe på detta är det skolstart på onsdag go vänner, personligen satsar jag på att bränna ned min skola tisdag kväll (VILKA ÄR MED MIG??? :D) och sedan avnjuta min gymnasietid i lyckligt ledig tillvaro ^^
puss och kram
CG

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahahahahahahahha Snigel-Sven!! xD btw var glad för att du börjar på onsdag.. vissa börjar redan på måndag :)

2009-08-15 @ 22:08:27
Postat av: Faara

Japp... måndag, helvetesdagen....DÖ!!!!

2009-08-15 @ 22:42:38
Postat av: CG

hehehe det gjorde mig mycket gladare (y), fast deprimerande nog börjar 2o3 årseleleverna inte förrän på fredag.... -_-

2009-08-17 @ 17:16:34
Postat av: io

THE RETURN OF SNIGEL-SVEN!!!! LOL!!!

2009-09-10 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0