I keep telling myself that I don't miss you, and that I don't love you, hoping someday I'll believe it.

4/6 -09

JAAAA!! Äntligen!! YAY!!
Det har äntligen hänt!! JAG HAR DRÖMT OM BEN BARNES!! XD

Ben Barnes 5

Och det var underbart!! Han kom till Sverige, till mölnlycke kulturhus, i samband med att han skulle spela Sokka i den nya Avatar filmen. Så han och Slumdog killen kom upp på scenen och började prata med mig och nån annan som var på scenen och vi hade jätetrevligt. Jag frågade varför Zuko inte hade något ärr (jag fick inget svar) och så hade jag en väldigt trevlig konversation med Ben^^ Han pratade med mig och jag var så lycklig *suck*...
Jag är nu så vänlig att jag slutar ranta om detta för de som tycker att jag är besatt/tråkig/jobbig etc, och tänker då säga att jag är ikapp med alla Naruto kapitel. Jag är ikapp. Wow CG, nu har du någon att prata med^^

Anyway så är jag fortfarande jätteglad att jag drömde om Ben Barnes (och nej, han ska inte spela Sokka i Avatar. Det gör Jackson Rathbone dvs Jasper från Twilight).

Nu så ska jag till skolan, men först ytterligare en underbar bild på Ben B.
Vi ses.
//Faara

Ben Barnes 6


Kommentarer
Postat av: CG

VAD DET DETTA DU VÄCKTE MIG I OTTAN FÖR??? ATT DU DRÖMDE OM BEN BARNES??!! JAG SKA SLITA DIG I STYCKEN!! FATTAR DU VAD TRÖTT JAG ÄR JUST NU??

rant rant rant

2009-06-04 @ 08:46:01
Postat av: Faara

^^ God morgon på dig också pussunge.

2009-06-04 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0