Första gången samma person skriver 2 inlägg efter varandra....

Hej, Hoj och Tjosan.
Det är den 17/2 2009 och Faaras sportlov 2009 är forever gone! Ganska sorglit faktiskt.
Har dock hört att CGs sportlov bara har börjat. Hon ska tydligen gotta sig i min missär i en hel vecka. Men ska hon till Lübeck då? Näe!! Det ska hon inte!! (Sorry, var bara tvungen att ta upp det)

Jag har då som man kanske kan lista ut av ovanstående text, var i Tysklands marsipanstad Lübeck under lovet. Jag åkte med min underbart galna komips (som jag ville koda "CrazyGenius" men det blir ju oxå CG så hon får heta) LB. Hon och hennes familj är gourmet-människor så vi åt så underbart gott. Rostad anka med potatis-kroketter var det godaste jag någonsinn ätit!!
LB och hennes käre far, LR, är sådana som pratar hela tiden och kan få mig att skratta på två minuter, och då får jag kramp i min kära mage.

Anyway, så delade jag och LB rum när vi var i Tyskland, och jag var trött när vi skulle gå och lägga oss sista natten. Efter några minuter så kunde man höra min småsnusa, sen kom en jättesnark, och sen började jag att prata.

"LB, kan du tända din lampa om du ska läsa, så att jag kan släcka min och sova?"

LB stirrar då på mig genom mörkret och säger något stött!

"Faara, du drömmer"

.... ... "Ja, det gör jag!"

Jag vaknade på 0,3 sekunder och var på något sätt medveten om altihop som jag sa. Jäkligt konstigt.



En annan sak som är konstig är de drömmar jag har haft de senaste nätterna. Den första ska vi inte gå in på. Alldeles för sjuk! Innehåller Naruto, tjej galen i cosplay, en tråd och en spegel och ett hot om skidor...!
Den andra drömmen var inte värkligare men lätare att förklara. Jag var typ Arwen från "Sagan Om Ringen" och var var ute och gick med min kille... som inte var Aragon utan såg ut som Rob Pattinsson, fast blondare och snyggre.



Jag tycker för övrigt att Rob Pattinson inte är jättesnygg. Inte som Edward Cullen iallafall, han ser bättre ut som Cedric Diggory. Kanske därför att han som Diggoy får spela människa, glad och snäll, och i Twilight spelar han en död snubbe med samma personlighet som en sten. Det kanske inte gäller för er, men jag tycker att stenar är nåågot avtändande...

Hur som helst så var jag (som Arwen) ute och gick med min kille (som jag inte vet vem det var) och det händer en massa grejer. Sen helt plötsligt håller jag på att drunkna och killen är nu Aragorn. Han tar upp mig ur vattnet (som Btw ser ut som döda träsket) och börjar skaka mig. Helt plötsligt så kommer mitt käkparti flytande i vattnet. Aragron tittar på mig och jag börjar fräta sönder, eller smälta.
... Sen kommer jag inte ihåg mer...

... Jag känner att jag har pratat på tillräckligt länge nu. Jag ska gå coh se "Stolthet och Fördom", (som btw har blivit min favoritfilm. Darcy är så underbar. Tafatt så in i bänken!! XD)
HeheHehe...
Japp.
Vi hörs!
//Faara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha och vad står LB för? Och btw den killen du drömde om... Det är så han -vad-han-nu-hette- ser ut. Din kille som du skrev ihop förrförra helgen xD

2009-02-17 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0